Často kladené otázky

Rodičia, ktorí si chcú požičať kočík, autosedačku či vozík Fuxtec pre svoje ratolesti, sa na nás obracajú s množstvom otázok. Tu nájdete odpovede na najčastejšie z nich. Nenašli ste tú svoju?

FAQ

Od platby, cez minimálnu dobu požičania, čistotu až po produkty pre dvojičky. Tu sú naše odpovede. 

Ako funguje požičovňa babyrent.sk?

V našej požičovni si môžete požičať produkty určené pre deti – požičiavame cestovné kočíky, autosedačky, cestovné postieľky, ale i obľúbené vozíky Fuxtec. Objednať si jednotlivé produkty je možné prostredníctvom e-mailu, telefonicky alebo aj na whatsappe.

Aké druhy detského inventáru si môžem požičať?

Požičiavame najmä rôzne typy cestovných kočíkov, bežné kočíky, autosedačky pre rôzne vekové kategórie, vozíky Fuxtec, cestovné postieľky, detské stoličky, turistické nosiče, ale aj hračky a iný detský inventár. Pokiaľ máte záujem o konkrétny produkt pre deti, ktorý nemáme zalistovaný (vysielačka, odsávačka, monitor dychu, …) neváhajte nás kontaktovať.

Akým spôsobom prebieha platba za požičanie kočíku?

Akceptujeme platbu v hotovosti alebo bankovým prevodom. Platbu vratnej zálohy preferujeme v hotovosti pri prevzatí, ale na vyžiadanie je možné zahrnúť ju aj do faktúry za požičanie produktu.

Je možné požičať si kočík alebo autosedačku aj na pár hodín?

Samozrejme, ktorýkoľvek produkt je možné požičať si aj na pár hodín, resp. ho napríklad doobeda vyzdvihnúť a poobede vrátiť. Vzhľadom na nutné čistenie a súvisiacu administratívu platí zákazník za požičanie kočíka, vozíka, či autosedačky minimálne požičovné ako za 2 dni.

Poskytujete aj dlhodobé požičanie autosedačky alebo iných produktov?

Určite, v prípade dlhodobého požičania autosedačky, kočíku či vozíku je požičovné zvýhodnené. Pre vytvorenie personalizovanej cenovej ponuky nás, prosím, kontaktujte.

Koľko dní / týždňov vopred treba produkty rezervovať?

Tak ako vždy, kto prv príde, ten prv melie :). Preto odporúčame produkty si rezervovať (a zaplatiť zálohovú faktúru) hneď, ako poznáte termín Vašej cesty či dovolenky. Najmä cez letné prázdniny, festivaly a počas predĺžených víkendov na jar alebo jeseň evidujeme najväčší dopyt. Budete tak mať istotu, že vybratý produkt pre vás budeme mať pripravený na dátum, kedy ho potrebujete.

Ako funguje prevzatie požičaných kočíkov, vozíkov, autosedačiek?

Prevziať požičané produkty je možné osobne u nás na Sládkovičovej 2 v bratislavskom Starom Meste (termín si, prosím, potvrďte telefonicky) alebo produkt doručíme na dohodnutú adresu.

Je možné dobu požičania v prípade potreby predĺžiť?

Áno, pokiaľ potrebujete dobu požičania predĺžiť a produkt nie je rezervovaný, kontaktujte nás a určite sa dohodneme.

Ak sa zdržím s vrátením cestovného kočíka, musím platiť dodatočné poplatky?

Ak viete, že budete meškať s vrátením ktoréhokoľvek produktu, informujte sa u nás o jeho dostupnosti po uplynutí termínu, ktorý sme si dohodli. Ak je produkt k dispozícii, zaplatíte podľa platného cenníka.

Čo ak požičaný produkt poškodím?

Informáciu o prípadnom poškodení požičaných produktov nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach.

Prečo platím vratnú zálohu?

Vratná záloha sa platí pri prevzatí tovaru slúži na zabezpečenie požičaného produktu v prípade poškodenia, straty, odcudzenia či zašpinenia. Pri vrátení produktu v pôvodnom stave vám zálohu vyplatíme.

Budem platiť nejaké storno poplatky, ak zruším objednávku?

Storno poplatky sú uvedené vo Všeobecných obchodných podmienkach.

Je potrebné požičaný kočík / sedačku / vozík pred vrátením vyčistiť?

Nie, požičaný produkt nie je potrebné pred vrátením špeciálne čistiť, ale treba ho odovzdať v pôvodnom stave. Prosíme vás najmä o odstránenie hrubej špiny (blato z koliesok, piesok, …). Škvrny, prosím, neodstraňujte, snaha o svojpomocné odstránenie môže produkt poškodiť.

Sú autosedačky, ktoré požičiavate, bezpečné?

Všetky naše produkty spĺňajú bezpečnostné normy podľa svojej kategórie. Boli kupované v špecializovaných obchodoch ako nové a sú pravidelne servisované. Autosedačky sú nikdy nebúrané a v rámci svojej životnosti.

Sú vaše kočíky a postieľky čisté?

Každá autosedačka, cestovná postieľka či kočík sú vyčistené a vydezinfikované podľa hygienických noriem. Časti, ktoré je možné oprať, pravidelne perieme a v prípade, ak je to potrebné, tak dáme profesionálne vyčistiť.

Čo ak zistím, že s požičaným produktom niečo nie je v poriadku?

V prípade, že si nie ste istý produktom a jeho stavom, bezodkladne nás kontaktujte.

Požičiavate aj produkty pre dvojičky?

Dvojkočík pre dvojičky zatiaľ nemáme zalistovaný, akýkoľvek kočík, autosedačku, vozík či postieľku však máme minimálne dvakrát, a teda si môžete požičať dva identické produkty. 

Môžem žiadať konkrétny typ, značku alebo farbu produktu?

Značky a konkrétne druhy produktov máme vždy uvedené v popise (napr. kočík Babyzen Yoyo2 alebo vajíčko Cybex Aton Q Plus). Farby sú k dispozícii také, ako vidíte v ponuke, plus disponujeme niekedy aj inými, gender – neutral odtieňmi (šedá, čierna, tmavomodrá, khaki…). Vozíky Fuxtec sú štandardne v menej univerzálnych a skôr hravých farbách, modrá, červená, hnedá. V prípade záujmu môžete do objednávky uviesť Vašu preferenciu a my Vám ju, pokiaľ je to možné, radi potvrdíme.

Strollers, baby carriers and car seats are cleaned and ready to use.

Have questions or need advice about traveling with kids to Bratislava?

Pickup point

Sládkovičova 2
Bratislava - Staré Mesto
(upon agreement)

Contact

+421 902 939 902
Every day 7:00 - 21:00.

× Potrebujete poradiť?